maandag 17 juni 2013

Fécamp

Onderweg van Dieppe naar Fécamp
Zondagochtend zijn we om 07.30 weer vertrokken naar Fécamp, ongeveer 27 mijl zuidelijker. Het eerste stuk hebben we lekker kunnen zeilen en na een half uur zag ik in mijn linkerooghoek beweging..... Toen ik goed keek, zag ik een groepje dolfijnen op ons af komen. Natuurlijk reageer ik dan hysterisch en riep meteen naar Wim: pak het fototoestel!!!! Gelukkig was hij op tijd en kwam bewapend met het fototoestel naar buiten en maakte super opnamen, zie onder. We waren zeer onder de indruk, dat wij dat van zo dichtbij hebben gezien.


Prachtig gezicht

Zo dichtbij
We lagen om 13.00 uur al vast in Fécamp, niet echt lekker weer, het begon zelfs te regenen. 's Avonds hebben we maar een filmpje gekeken: Quartet, leuke film. Toen we de volgende ochtend wakker werden, regende het nog steeds! Lekker dan, in Nederland is het BBQ en terrasweer en hier zitten we onder onze kuiptent met het kacheltje aan.... Wat klopt hier niet? Toch maar even het centrum ingegaan en boodschappen gehaald, koud en winderig. Gelukkig werd het wel weer droog, 16 graden. 


Haven Fécamp

Haven Fécamp

Aanloop haven Fécamp

Strand Fécamp
Morgen weer verder richting Cherbourg, ongeveer 80 mijl. Wordt weer vervolgd.


Geen opmerkingen: